75 jarig jubileum van onze locatie Kopstukken

Op 13 oktober is het eindelijk zover: een bijzondere dag voor onze parochie, een dag vol vreugde en saamhorigheid. We vieren deze dag met een speciale reden, want op deze datum zal ook de langverwachte inwijding van de Mariakapel plaatsvinden. Deze kapel, al lange tijd een droom van velen in onze gemeenschap, zal nu een plek van rust, gebed en bezinning worden voor iedereen die even wil ontsnappen aan de drukte van het dagelijks leven.

De dag begint met een feestelijke kerkdienst om 10:00 uur, waar we samenkomen om deze belangrijke mijlpaal te vieren. Met een warme sfeer, gevuld met zang, gebed en de gezamenlijke vreugde, zal de Mariakapel op een prachtige manier worden ingezegend. Dit is een moment waar we ons verbonden voelen, niet alleen met elkaar, maar ook met onze lange traditie van geloof en gemeenschap.

Na de dienst nodigen we iedereen uit om dit feestelijke moment samen voort te zetten. We sluiten de dag af met een gezellig stamppotbuffet. Dit is de ideale gelegenheid om elkaar beter te leren kennen, verhalen te delen en te genieten van heerlijke huisgemaakte stamppotten. Een warm bord met Hollandse kost, een mooie tafel vol dampende schalen met boerenkool, hutspot, zuurkool en meer — er is voor elk wat wils.

Om alles goed te organiseren, liggen er inschrijfformulieren voor het buffet in elke locatie van onze parochie. Schrijf je in en vier deze prachtige dag samen met ons! Het belooft een dag te worden die we niet snel zullen vergeten, vol betekenis, verbondenheid en heerlijke stamppotten.